
شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان
احتمالا همه شما تابهحال یکبار با واژه KPI یا شاخص ارزیابی عملکرد مواجه شدهاید. این واژه یک شاخص برای ارزیابی
احتمالا همه شما تابهحال یکبار با واژه KPI یا شاخص ارزیابی عملکرد مواجه شدهاید. این واژه یک شاخص برای ارزیابی
یکی از ستونهای اصلی کسب و کارها، منابع انسانی هستند که دارایی بسیار مهم و نامشهودی محسوب میشوند. راز موفقیت
در مقاله شرح وظایف مدیر منابع انسانی گفتیم که یکی از وظایف مدیر منابع انسانی، طراحی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان
ما در دنیایی رقابتی زندگی میکنیم؛ رقابت در درس، ازدواج، شغل، کسب و کار و… . مدیران هم در این
شما بهعنوان یک مدیر از نقطهای که اکنون در آن قرار دارید تا جایگاهی که مدیران بزرگ و صاحبان کسبوکارهای
مدیریت یک سازمان با چالشها و فرصتهای زیادی مواجه است. تنها مدیرانی میتوانند سازمان خود را از این چالشها بهسلامتی
تعریف برنامه ریزی در مدیریت برنامه ریزی در مدیریت فرایندی است که در آن، مدیر یا مدیران سازمان با نگاهی
یکی از مهمترین وظایف مدیر مالی شرکت، تامین مالی است؛ اما تامین مالی چیست؟. تامین مالی کسبوکار، فرآیند تأمین منابع
حوزه های چهارگانه در مدیریت منابع انسانی یک سازمان ۴ مورد زیر است که به وظایف کلی واحد منابع انسانی
تعریف استراتژی مالی استراتژی مالی، مسیری است که برای مدیریت پول و سرمایه یک سازمان در نظر میگیریم. این مسیر
دوره های آموزشی پرمخاطب
آخرین مقالات منتشر شده
در این صفحه مقالات مدیریت کسب و کار را در اختیاز شما قرار میدهیم. این مقالات شامل حوزههای گوناگون مدیریت هستند؛ از مدیریت کسب و کار گرفته تا مدیریت منابع انسانی، مدیریت رفتار سازمانی و… . خوشحال میشویم بعد از مطالعه مقالات ما کامنت بگذارید و به مقاله امتیاز بدهید.