آرشیو دسته بندی: مقالات فروش و بازاریابی

در این صفحه سعی کرده‌ایم مقالات فروش و بازاریابی حاوی نکات کاربردی را با شما به اشتراک بگذاریم. مطالعه این مقالات باعث می‌شود با تکنیک های فروش و اصول فروش موفق و بازاریابی بیشتر آشنا شوید و مانند یک فروشنده حرفه ای بفروشید. در صورت تمایل بعد از مطالعه مقاله دیدگاه خودتان را با ما در میان بگذارید و به مقاله امتیاز بدهید.
در دوره مدیریت فروش که با تدریس آقای علیرضا اشرف برگزار شد، مهارت‌های لازم برای یک مدیر فروش را در کنار نکات مهم فروشندگی آموزش داده‌ایم. دیدن این صفحه خالی از لطف نیست.

مشتری وفادار کیست؟ + راههای افزایش وفاداری در مشتری

یک کسب و کار بدون مشتری و خرید مشتری از برند، معنایی ندارد؛ بنابراین تا

رفتار مصرف کننده چیست و عوامل موثر بر آن کدام است؟

این مقاله درباره مردم است، افرادی که احساس می‌کنند، تصمیم می‌گیرند، خرید می‌کنند و استفاده

اصول بازاریابی و مارکتنیگ (اصول اولیه و مبانی)

اصول جمع کلمه اصل و به‌معنی چیزی است که عوامل دیگری به پشتوانه آن بنا

تعریف بازاریابی چیست و مفاهیم کلیدی آن کدام است؟

بسیاری از فعالیت‌های رسمی و غیررسمی کسب و کارها بازاریابی است. بازاریابی خوب تصادفی نیست؛

معرفی انواع استراتژی های بازاریابی

در عصر حاضر و با رقابت شدید و پیچیدگی‌های بسیار زیاد در بازار، داشتن استراتژی‌های

چطور یک تیم فروش حرفه ای بسازیم؟

در شرایط اقتصادی خوب ۵۰٪ افرادی که خود را کارشناس یا مدیر فروش معرفی می‌کنند،

تفاوت بیزینس پلن و مارکتینگ پلن در چیست؟

اگر در دنیای مدیریت کسب‌وکارها فعالیت می‌کنید، قطعا می‌دانید بیزنس پلن و مارکتینگ پلن دو

مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی چیست؟

مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی (طرح بازاریابی) سندی مکتوب است که به کسب‌وکار کمک می‌کند

چک لیست مذاکره (ابزار برنامه ریزی مذاکره)

چک لیست مذاکره، مذاکره‌کنندگان را قادر می‌کند تا به‌صورت سیستماتیک روی هدف‌های خود در مذاکره

تفاوت مذاکره و مناظره در چیست؟

در زندگی روزمره و در محیط‌های مختلف اجتماعی و کاری، برقراری ارتباطات مؤثر و حل