آرشیو دسته بندی: مقالات فروش و بازاریابی
در این صفحه سعی کردهایم مقالات فروش و بازاریابی حاوی نکات کاربردی را با شما به اشتراک بگذاریم. مطالعه این مقالات باعث میشود با تکنیک های فروش و اصول فروش موفق و بازاریابی بیشتر آشنا شوید و مانند یک فروشنده حرفه ای بفروشید. در صورت تمایل بعد از مطالعه مقاله دیدگاه خودتان را با ما در میان بگذارید و به مقاله امتیاز بدهید.
در دوره مدیریت فروش که با تدریس آقای علیرضا اشرف برگزار شد، مهارتهای لازم برای یک مدیر فروش را در کنار نکات مهم فروشندگی آموزش دادهایم. دیدن این صفحه خالی از لطف نیست.
تعریف بازاریابی چیست و مفاهیم کلیدی آن کدام است؟
بسیاری از فعالیتهای رسمی و غیررسمی کسب و کارها بازاریابی است. بازاریابی خوب تصادفی نیست؛
معرفی انواع استراتژی های بازاریابی
در عصر حاضر و با رقابت شدید و پیچیدگیهای بسیار زیاد در بازار، داشتن استراتژیهای
چطور یک تیم فروش حرفه ای بسازیم؟
در شرایط اقتصادی خوب ۵۰٪ افرادی که خود را کارشناس یا مدیر فروش معرفی میکنند،
تفاوت بیزینس پلن و مارکتینگ پلن در چیست؟
اگر در دنیای مدیریت کسبوکارها فعالیت میکنید، قطعا میدانید بیزنس پلن و مارکتینگ پلن دو
مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی چیست؟
مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی (طرح بازاریابی) سندی مکتوب است که به کسبوکار کمک میکند
چک لیست مذاکره (ابزار برنامه ریزی مذاکره)
چک لیست مذاکره، مذاکرهکنندگان را قادر میکند تا بهصورت سیستماتیک روی هدفهای خود در مذاکره
تفاوت مذاکره و مناظره در چیست؟
در زندگی روزمره و در محیطهای مختلف اجتماعی و کاری، برقراری ارتباطات مؤثر و حل
بتنا (Batna) در مذاکره چیست؟
بتنا (Batna) یا بهترین گزینه جایگزین برای رسیدن به یک توافق دوسر برد اهمیت بسیاری
مذاکره برد برد چیست؟
مذاکره برد برد (برنده برنده) یا Win-Win Negotiation که با عنوان مذاکره دو سر برد
مدیریت بازاریابی چیست؟
مدیریت بازاریابی به مجموعه فعالیتهایی گفته میشود که برای تعیین و تبیین استراتژی بازاریابی و