آرشیو دسته بندی: مقالات فروش و بازاریابی
در این صفحه سعی کردهایم مقالات فروش و بازاریابی حاوی نکات کاربردی را با شما به اشتراک بگذاریم. مطالعه این مقالات باعث میشود با تکنیک های فروش و اصول فروش موفق و بازاریابی بیشتر آشنا شوید و مانند یک فروشنده حرفه ای بفروشید. در صورت تمایل بعد از مطالعه مقاله دیدگاه خودتان را با ما در میان بگذارید و به مقاله امتیاز بدهید.
در دوره مدیریت فروش که با تدریس آقای علیرضا اشرف برگزار شد، مهارتهای لازم برای یک مدیر فروش را در کنار نکات مهم فروشندگی آموزش دادهایم. دیدن این صفحه خالی از لطف نیست.
تارگت فروش چیست و چگونه محاسبه میشود؟
تارگت فروش بهعنوان یک نقشه راه برای حرکت در چشمانداز گسترده فروش عمل میکند. امروزه تعیین هدفهای
مهارت های فروش برای فروشندگی حرفه ای
مهارتهای فروش دقیقا همانند بنزین، کسب و کار شما را حرکت میدهند. در این مقاله مدیربان
فروش چیست؟ چه انواعی دارد؟
فروش بهعنوان قلب تپنده هر کسب و کار، نقش کلیدی در موفقیت آن دارد. امروزه،
بهترین استراتژی های قیمت گذاری کدامند؟
قیمت گذاری کالا و خدمات با بازاری ارتباط دارد که کسب و کار در آن
شاخص های کلیدی فروش (Kpi) چیست؟
اندازهگیری و تحلیل عملکرد فروش شاخصهایی دارد که به آن kpi فروش میگویند. آگاهی از
مراحل بازاریابی کدام است؟
بازاریابی قلب یک کسب و کار است. در مقاله بازاریابی چیست خواندیم که یک بازاریابی
مدیر فروش کیست و چه وظایفی دارد؟
مدیر فروش مسئولیت هدایت تیم فروش، توسعه استراتژیهای فروش و دستیابی به اهداف درآمدی را
مشتری وفادار کیست؟ + راههای افزایش وفاداری در مشتری
یک کسب و کار بدون مشتری و خرید مشتری از برند، معنایی ندارد؛ بنابراین تا
رفتار مصرف کننده چیست و عوامل موثر بر آن کدام است؟
این مقاله درباره مردم است، افرادی که احساس میکنند، تصمیم میگیرند، خرید میکنند و استفاده
اصول بازاریابی و مارکتنیگ (اصول اولیه و مبانی)
اصول جمع کلمه اصل و بهمعنی چیزی است که عوامل دیگری به پشتوانه آن بنا