آرشیو دسته بندی: مقالات فروش و بازاریابی
در این صفحه سعی کردهایم مقالات فروش و بازاریابی حاوی نکات کاربردی را با شما به اشتراک بگذاریم. مطالعه این مقالات باعث میشود با تکنیک های فروش و اصول فروش موفق و بازاریابی بیشتر آشنا شوید و مانند یک فروشنده حرفه ای بفروشید. در صورت تمایل بعد از مطالعه مقاله دیدگاه خودتان را با ما در میان بگذارید و به مقاله امتیاز بدهید.
در دوره مدیریت فروش که با تدریس آقای علیرضا اشرف برگزار شد، مهارتهای لازم برای یک مدیر فروش را در کنار نکات مهم فروشندگی آموزش دادهایم. دیدن این صفحه خالی از لطف نیست.
اصطلاحات بازاریابی مهم و کاربردی که باید بدانید
در هر حوزهای کلماتی وجود دارند که مختص همان حوزه است. بازارایابی هم از این
روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر
فارغ از اینکه سازمانی بزرگ یا کسب و کاری کوچک دارید، یکی از اصلیترین سوالات
اصول و تکنیک های بازاریابی حضوری
قطعا بارها واژه بازاریاب حضوری به گوشتان خورده و میدانید افرادی وجود دارند که محصولات
تارگت فروش چیست و چگونه محاسبه میشود؟
تارگت فروش بهعنوان یک نقشه راه برای حرکت در چشمانداز گسترده فروش عمل میکند. امروزه تعیین هدفهای
مهارت های فروش برای فروشندگی حرفه ای
مهارتهای فروش دقیقا همانند بنزین، کسب و کار شما را حرکت میدهند. در این مقاله مدیربان
فروش چیست؟ چه انواعی دارد؟
فروش بهعنوان قلب تپنده هر کسب و کار، نقش کلیدی در موفقیت آن دارد. امروزه،
بهترین استراتژی های قیمت گذاری کدامند؟
قیمت گذاری کالا و خدمات با بازاری ارتباط دارد که کسب و کار در آن
شاخص های کلیدی فروش (Kpi) چیست؟
اندازهگیری و تحلیل عملکرد فروش شاخصهایی دارد که به آن kpi فروش میگویند. آگاهی از
مراحل بازاریابی کدام است؟
بازاریابی قلب یک کسب و کار است. در مقاله بازاریابی چیست خواندیم که یک بازاریابی
مدیر فروش کیست و چه وظایفی دارد؟
مدیر فروش مسئولیت هدایت تیم فروش، توسعه استراتژیهای فروش و دستیابی به اهداف درآمدی را