آرشیو دسته بندی: مقالات مدیریت

در این صفحه مقالات مدیریت کسب و کار را در اختیاز شما قرار می‌دهیم. این مقالات شامل حوزه‌های گوناگون مدیریت هستند؛ از مدیریت کسب و کار گرفته تا مدیریت منابع انسانی، مدیریت رفتار سازمانی و… . خوشحال می‌شویم بعد از مطالعه مقالات ما کامنت بگذارید و به مقاله امتیاز بدهید.
اگر مایل هستید که مدیریت کسب و کار را اصولی و کاربردی یاد یگیرید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به دوره آنلاین Mba مدیربان بیندازید.

مهارت تصمیم گیری در مدیریت

«تصمیم‌ گیری در مدیریت» اصطلاحی است که به فرایند انتخاب بین دو یا چند گزینه

مدیریت تعارض چیست؟

مدیریت تعارض یک اصطلاح جامع است که به فرایند شناسایی و مدیریت کارآمد تعارضات در

سطوح مدیریت در سازمان

سطوح مدیریت، سلسله‌مراتب و ترتیب پست‌های مدیریتی در هر سازمان را مشخص می‌کند. شفاف‌سازی این

تفاوت مدیریت و رهبری در چیست؟

تفاوت مدیریت و رهبری مربوط به امروز و دیروز نیست. ده‌ها سال قبل افراد کارآفرین

اصول مدیریت منابع انسانی و کارکنان چیست؟

اصول مدیریت منابع انسانی به مجموعه‌ای از قواعد گفته می‌شود که رعایت آن‌ها توسط مدیر

تعریف مدیریت چیست و مدیر کیست؟

عبارت است از گرد هم آوردن افراد برای دستیابی به اهداف و مقاصد موردنظر، به

مدیریت فروش چیست؟

مدیریت فروش وظیفه تشکیل سازمان فروش و اداره تیم فروش و برنامه ریزی برای بالابردن

رهبری سازمانی چیست؟

درباره تعریف رهبری در سازمان (رهبری سازمانی) در دنیای شرکت‌ها بحث‌های زیادی وجود دارد. مکاتب

11 Comments

آشنایی با چالش های رفتار سازمانی

مدیریت رفتار سازمانی همواره با چالش هایی روبه‌رو بوده که بعضی از آن‌ها متوجه کارکنان

آشنایی با مدل های مدیریت منابع انسانی

مدل های مدیریت منابع انسانی درواقع یک سری تئوری هستند که برای کمک به بهره‌وری